tisdag 30 november 2010

Slutspurt

Hemsideprojektet kom liksom av sig efter det att min dator kraschade. Nu har jag installerat alla nödvändiga program på den nya datorn men ändå är det svårt att komma igång trots att jag vet att det är roligt. Egentligen. Att skriva går också långsamt, trots (eller på grund av) att det bara ska till en sista liten kraftansträngning så ska texten iväg på en andra läsning. Det enda jag lyckas göra helhjärtat är att baka kakor, läsa bloggar och beställa saker från internet. (Idag rökelser för 260 kr.)

3 kommentarer:

Em. sa...

Jag vet inte hur många gånger jag planerat hemsida som inte blivit. Kanske för att jag inte får till det som jag vill....

Martina sa...

Ja det är lätt att för höga krav. Har också redan börjat fundera på hur version två ska se ut. Övning ger färdighet :)

Martina sa...

Försökte förresten kommentera på din blogg men hittade liksom ingenstans att skriva... Låter inte bra att du svimmar.