onsdag 3 november 2010

Uppdatering

Idag hamnade jag i ett konsumtionsstim, köpte en jacka och en bunt tröjor och har nästan inte dåligt samvete alls. I måndags julbakade jag, (bland annat de här), jag har varit på teater och sett Klaras resa, blivit utsedd till livvakt på ett politiskt möte och återupptäckt att arbetslöshet är negativt för konditionen. Imorgon blir det hockey (heja Luleå!) tillsammans med tre fina pojkar, på fredag barockkonsert och till helgen kommer en bunt föredetta arbetskollegor för att äta mat och försäkra mig om att ingenting har förändrats till det bättre sedan jag slutade.

2 kommentarer:

annapanna sa...

Du, de där kakorna verkade ruskigt goda. Recension, tack.

Martina sa...

Som hon skrev i receptet så luktar de ljuvligt när man bakar dem och smakar ungefär som tjocka pepparkakor (sådan som barn gör), fast lite exklusivare. Ett bra alternativ till pepparkakor helt enkelt. Själv var jag försiktig med citronen, men det är väl en smaksak.