söndag 13 januari 2008

Party-Margit


Bortbjuden på exklusiv linssoppa i fredags där jag peppade upp feststämningen med att dundra på om mänsklighetens stundande undergång. Husmannen tröstade mig när jag kom hem genom att stryka mig över håret och hålla med om det inte var någon större idé för oss att pensionspara.

Intensivtränade på lördag morgon och har sedan ägnat mig åt att meditera över skidsemester och om det inte är dags för en riktigt stor tatuering snart.

Hoppas ni får en skön vecka!

-

3 kommentarer:

Anonym sa...

Skidor är vågat. Jag har också funderat över att åka men jag är inte säker på om jag kan ha pjäxorna längre och det är ju aldrig snö när jag hälsar på skidorna i luleå. Vad ska du tatuera??

Martina sa...

Jag ska tatuera... något stort.

Jag vet på ett ungefär men inte riktigt. Det är svårt att hitta bra tatueringsbilder på nätet. Konstnärlig integritet antar jag.

Du kanske har några utmärkta förslag?

Anonym sa...

Du kan rita en själv. Var ska den sitta? Det ska vara nåt mönster va?