onsdag 28 januari 2009

Ändrade planer

Meh!
Nu har den utflyttande hyresgästen ändrat sig och vi får inte längre flytta in på lördag utan på måndag som det ju står i lagen. Säkerligen som hämnd för att vi inte ville köpa hans barbord för tvåtusen kronor.
Fan.
Flyttbilen är bokad till på lördag och mitt rekryterade lilla vänliga flyttlag ska komma på lördag och vi ska hämta en bokhylla som vi köpt på blocket på lördag.
Fan.
Nu ska jag gråta lite till och sen äta lunch. Jag är nog mer stressad över det här än jag har trott. Det är jobbigt att flytta, roligt men jobbigt.

3 kommentarer:

Nina sa...

Folk är dumma men nu har du mer tid att packa. Du ska vara glad att det inte är någon som har planerat att flytta in i er nuvarande lägenhet på lördag så ni blir bostadslösa över helgen. För det är det väl inte? Du kan få bo hos mig :)

Anonym sa...

trist och jobbigt! jag såg lite längre ner att du skall på syjunta, så kul. jag skulle också vilja gå på det men när jag var på den en gång så var alla minst 40 år äldre än mig. inte precis som jag tänkte!

Martina sa...

Kanina:
Tack du! Och nej, vi blir inte bostadslösa som tur är.

Ina:
Yupp, syjunta, fast vi broderar och jo det flesta är över 40 förutom jag och en annan tjej, annars tänkte jag börja sy också framöver och gå regelbundet till en lokal som har symaskiner, du är förstås välkommen att hänga med! :)