måndag 5 januari 2009

...





7 kommentarer:

Nina sa...

Vad duktig den nya kameran är

Jenny. sa...

Fina Lule. Det bär hemåt ser det ut som ;)

Martina sa...

Kanina:
Jo, ibland uppför den sig.

Jenny:
Jomenvisst :)

Anonym sa...

Ni missade precis satanskylan. Idag frös jag till och med om ögonvitorna. Snart flyttar jag söderut.

Martina sa...

Missade att fika med dig också. Attans!

Lite av satanskylan upplevde vi precis innan vi hoppade på tåget. Timing.

Anonym sa...

Åh - Fina Ebeneser. Men var är allt folk?

Mitt lunchstamställe mitt i bild. Nu stängt i 6 veckor till för ombyggnad. Jag sväääääääälter!

Martina sa...

Bert:
Det har man ju hört, att det är glesbefolkat där uppe i norr.... eller så var alla upptagna med mellandagsrean :)

Och stackars dig som inte kommer få någon lunch på sex veckor. Jag lider med dig.