fredag 20 november 2009

Reservplan

I kön fick vi veta att konserten var inställd på grund av sjukdom. Tvåhundrakronorsbiljetten skulle ersättas med en femtiolapp och ville man så kunde man få lyssna på ett av de två förbanden, bara man först hängde av sig och betalade garderobsavgiften. Vi gick istället runt hörnet till biografen. Skulle vi välja Zombieland? Hm. Så olika? Fame? Vi övergick snabbt till plan C och hyrde film på hemmaplan istället. Med hjälp av mina diktatoriska egenskaper blev det Mammut, Pojken i randig pyjamas, Gomorra, Milk och Australia.

3 kommentarer:

Stifflert sa...

Åh vilka bra filmer!!! Jag har sett alla utom gomorra. Var den lika fantastisk som de andra?

Martina sa...

Bra att jag gjorde bra val då :)
Har bara hunnit se två av dem och inte just Gomorran så jag får återkomma om det.

Linda sa...

Åh, det var en evighet sedan jag var på bio, varför vet jag egentligen inte.
Får ta tag i det snart.

Ser att du befinner dig i Göteborg så jag vill därför passa på att bjuda in dig till mina uppkommande zumbalektioner. Det är mer fart och fläkt, men underbart roligt!!Ta gärna en titt på min hemsida och tveka inte att höra av dig om du har några frågor.

Har en blogg också:
http://zumbaigoteborg.wordpress.com/

Önskar dig en trevlig lördagskväll,
Linda.