fredag 25 juni 2010

...

Det gäller att fylla sitt liv med glädje och mening. Aktivt och hela tiden och aldrig ta något för givet. Den senaste tiden har jag varit arg och på dåligt humör. Att hitta orsaken har varit lite som ett detektivarbete. Gissningsvis handlar det om att jag inte kom in på utbildningen till hösten. Jag såg det som ett steg framåt, en utmaning och något som liksom skulle rädda mig från min nuvarande anställning. Nu vet jag inte vad jag ska göra istället. Vågar jag säga upp mig innan jag har hittat något annat?

3 kommentarer:

Jenny. sa...

Självklart vågar du det! Det finns miljoners lediga jobb, kör hårt :)

Daniel sa...

Sök nytt jobb å säg då upp dej!!

Martina sa...

Jag är rädd för både arbetslöshet och anställningsintervjuer :) Men, i alla fall verkar det som om min anställning sträcker sig till slutet av augusti så då har jag tid att söka nya jobb och göra mitt bästa för att undvika att skriva på ett nytt anställningskontrakt.

Repeat after me Margit:
- Nej. Tack.