onsdag 16 juni 2010

Mini-Margit i Rembrandtstil

7 kommentarer:

Nina sa...

Vilken skönhet!

Martina sa...

Margit är inte så van att sitta modell på det viset men jag tycker ändå att hon gjorde bra ifrån sig. Lite stelt kanske, men det blir nog bättre nästa gång.

Milla sa...

Underbar =)!!! Är den till salu?

Martina sa...

Måste fråga mamma om den saken :)

Anonym sa...

jaaaa... jag tyckte att jag kände igen den lilla tavelställningen. Och fick svaret här. NEJ, den är inte till salu :)/Mamma

Anonym sa...

Jag sa före din mamma att jag ville ha en sån, alltså jag sa det till din mamma innan hon sa det till dig...oj, nu blev det mycket.. Men iaf så sa jag... =) Den är underbar, har du nångång tid över o lust så...
AnnHelen

Martina sa...

På det viset :)Ja, det är ju inte omöjligt att jag får tummen ur och gör några till :) Meddelar dig i sådana fall.
God jul!