fredag 18 december 2009

Hjärnåkomma


Jag är ganska långsam som person. Det tar tid för mig att hantera nya intryck och nya personligheter, jag reagerar sällan spontant utan vill gärna vrida och vända på en ny situation flera varv innan jag tycker att jag har förstått den. Till viss del handlar det säkert om osäkerhet. Om kontroll. Och förmodligen är det därför som jag trivs väldigt bra för mig själv. Mot den bakgrunden är det tivelaktigt om jag ska ägna mig åt att blogga överhuvudtaget. Vad säger ni, hur många minuter timmar får man lägga på att skriva ett inlägg och sedan fundera på om man ska publicera det eller ej?

6 kommentarer:

Nina sa...

På A svarar jag Hur lång tid som helst och på B säger jag Det är bara att publicera omedelbums.

annpanna sa...

Håller med föregående skrivare.

Hanna sa...

Japp!

Martina sa...

Aha, på så vis.

Bagarberta sa...

Inte alltför många timmar för då är man utloggad när man försöker publicera inlägget :-)

Martina sa...

Låter som en beprövad och icket rekommenderad metod :)