söndag 16 september 2007

... och andas

Jobbhögen börjar minska men jag har ändå ställt in resan till Luleå. Kommande dagar ska jag vara snäll med mig själv, släta ut axlarna genom att åka till badhuset och simma, se om den där utställning är kvar på Stadsmuseet, läsa klart boken som har blivit liggande och tja, kanske bjuda över något folk på middag.

Eller så åker jag efter Husmannen och bor på hans hotell och bubblar i poolen, äter långfrukost och zappar mellan tevekanalerna.

Alternativ är bra.

-

5 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som utmärkte alternativ!

Martina sa...

Tycker jag också. Fast jag byter nog stadsmuseumet mot konstmuseet... (den roliga utställningen var utgången).

"Museum" är svårt att stava i annan form än just "museum".

Anonym sa...

Hur i hela fridens namn kan man ställa in en resa till Luleå?!!!!

Jenny. sa...

Jag skulle tom ställa in en resa till Lena PH:s sängkammare om jag hade möjlighet att bo med min sambo på ett hotell....;)

Martina sa...

Bert: Sant, vi kan säga att jag ställde om min resa till Luleå

Jenny: Och är du säker - Lena mot hotell?

:)