onsdag 12 augusti 2009

Väderprognos

Som alltid blev det sol efter regn och sedan blev det regn efter sol och sedan blev det molnigt. Känns som om jag skulle behöva stå och långkoka, puttra på för mig själv med locket på i några månader. Gick hem tidigare från jobbet med stressade axlar och oroligt inre. Hösten närmar sig och jag behöver ta en del beslut om vart jag ska lägga min energi och vilka aktiviteter jag måste välja bort.

Nu ska jag gå och se på Top Model 3, Projekt runway eller något annat hiskligt. prata med kusinen i rekordlånga sex timmar.

6 kommentarer:

Jenny. sa...

6 timmar!! haha jeezuz...:)

annapanna sa...

Amenherregu! Sex timmar! Vad i hela helvete pratade ni om?

Martina sa...

Jenny:
Nu kommer du inte våga svara nästa gång jag ringer :)

Annapanna:
Det mesta :) Tror inte att jag försöker mig på en sammanfattning.

Jenny. sa...

haha. joooodå!

Martina sa...

Snällny.

Kusinen sa...

Efter att vi hade pratat klart var det nåt jag kom på att jag hade glömt att säga :)