fredag 24 oktober 2008

Partaj


Alla dagar kan inte alltid vara bra dagar, men jag blir ändå rädd när de obra dagarna kaxar till sig och beter sig som om de tänker ta över.

Tisdagen var en obra dag.
Onsdagen var också en obra dag.
Två obra dagar på rad är en dag för mycket så jag tvingade mig själv att växla oron med att måla, besöka biblioteket, sopsortera, handla, måla mer och träna. Det fungerade ganska bra. Under torsdagen fortsatte jag med aktivitetsknarkandet och skrev arbetsansökningar, bakade småkakor, fick besök och åkte sen iväg för att måla kroki.

Idag är jag förkyld och trött men krisfri. Längtar till ikväll, då ska jag bädda ner mig själv i soffan, äta ett kilo smågodis, dricka te, läsa Marian Keyes och glo på Idol. Blir bra de.

Kärlek till er alla!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Godis, bok & te och soffa är ett vinnande koncept. Kärlek till dig också!
/Kaninen

Martina sa...

Det kan också vara så att godis, bok, te och soffan är ett överskattat koncept... eller man ska i alla fall vara noga med att inte överdosera.

Anonym sa...

Sant. Hur skulle det bli om vi hade julafton varje dag. Skulle inte va nå vidare. Men i mindre doser är det väldigt bra med bok och soffa.