onsdag 13 juni 2007

Först var det varmt och sen blev det kallt

Drömde att en galen grön man gav mig en komplimang.

Försov mig till klockan sju (mohahaha!)

Morgonpromenerade och tänkte: de här byxorna var väl en fördjävla dålig idé att ta på sig. Försökte att gå rakryggad i alla fall. Hakan i vädret. Mantrade: snygg snygg snygg.

Duschade. Frukosterade. Lyssnade på ljudbok och kom sent till jobbet. (Vilket inte spelade någon roll. För ingen annan kommer någonsin i tid - om de kommer dit överhuvudtaget.)

Kollade mailen.
Inget nytt.
Kollade den andra mailen.
Dejavu.

Fick veta att arbetskollegan får sprickor i fötterna även utan valkar (... ke?)
Konstaterade att jag nog var klar med mitt och gick hem.

Nu: planerad träff på uteservering med väninna. Synd bara att de regnar.

Stänk stänk.


*

6 kommentarer:

Anonym sa...

Laaaatiiisss! Klockan 7, ingen skam i kroppen den här tjejen :) Då satt jag redan i kontoret och skrev dem första rader prog-code :)

Stifflert sa...

Hej och tack :) Jag förstår inte vem du är. Du skrev att du känner mig lite. Hinta lite om vem du är är du snäll.

Stifflert sa...

Ha ha jag vet nu, snackade just med High Heel Jenny. Kul att du gillar :)

Martina sa...

KillingJoe: Nope. Ingen skam i kroppen överhuvudtaget :)

Stifflert: Skvaller Jenny. No more Mysteriösa Margit för min del :)

Stifflert sa...

Äsch, jag listade nästan ut själv att det var du. Var bara tvungen att fråga ifall du bor i Göteborg. Jag ska inte skvallra, så du kan nog fortsätta vara mysteriös. Gillar din blogg. Du har till och med förärats med en länk :)

Martina sa...

Oooo! En länk. Tackar bockar och bugar och ler.