tisdag 16 oktober 2007

Var god dröj

-


* hissmusik *


-

5 kommentarer:

Pär Westling sa...

Hissmusik.... haha. e e sånt jag pysslar med dagligen. Kolla in min www.myspace.com/pwestling så ska du få höra på hissmusik. Även porrmusik brukar de kallas :)

Anonym sa...

Ta ta sum sum tadiladidadidaaaa. Du är snäll som underhåller oss!

Anonym sa...

Ska inte hissen stanna snart?

Stifflert sa...

vad ska jag dröja för? Och hur länge? sluta hålla mig på halster!

Martina sa...

Pär Westling:
Jag vet inte om jag vågar ändra från hissmusik till porrmusik... Men om jag hade vågat hade det varit rolig. Och om jag hade varit mer datoriskt bevandrad hade jag lagt din musik som bloggbakgrund. Tänk va glada alla hade blivit då! :)

Kanina:
Visst är jag! Fast jag vet ju att hiss/porrmusik blir störande i längden.

Annapanna:
Vi är bara på våning 32 än så länge.

Stifflert sa...
Som ordspråket lyder: Den som väntar på något gott väntar alltid för länge.