torsdag 20 mars 2008

Att rama in sin chef


I går gick jag omkring och placerade tänkta ramar runt saker till mitt blivande bokomslag:

... å, vilken fin måne.... Om man lägger författarnamnet alldeles inunder och skriver titeln rakt över... Eller kanske hellre den där rostiga utegrillen och vattenpölen...


Och snart ska jag ha morgonmöte med chefen och sälja min själ.

... om man sätter honom i den där andra stolen och tar på honom en slips... Sen ber man honom att se bister ut... och gör bilden svartvit...

-

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du berättar väl sedan hur det gick?

:)

Martina sa...

Du menar hur bokomslaget blev eller hur chefen reagerade när jag satt och stirrade på honom med något frånvarande i blicken? ;)

Men visst ska jag visa bokomslaget sen när det är klart!

Anonym sa...

Både och!

:)