tisdag 4 mars 2008

Grafisk design del 2


Igår var det grafisk design igen. Jag hade hjärtklappning bara halva tiden och gjorde självklart dundrande succé med min logga.

- Som en labyrint.

- Arabisk.

- Japansk.

- Som runor.

- Väldigt annorlunda.

- Elegant.

- Den har tyngd.

- Hade kunnat tillhöra någon mäklarfirma.


Presentationen hade jag dock kunnat finjustera lite:

- Ja... så här ser den alltså ut... loggan.... jag tänkte att det här är ett m och att det här liksom går ner och...


Nästa uppift blir att göra ett visitkort...

Har ett vagt minne av att Husmannen satt på sängkanten
tidigt i morse med skor och ytterjacka på medan han glatt skissade idéer och berättade hur jag kunde göra... Man kan säga att vi har fått en kurs till priset för två... hrm, två kurser för priset av en, menar jag kanske.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Mä! Visa bild männsika!

Jenny. sa...

hihihi, du är rolig du! *väntar med spänning på att få se den*

Martina sa...

Hohoho. Nu har jag byggt upp värsta förväntningarna. Byggt en kliffhänger, som man säger. Kommer tid kommer råd kommer logga. Om någon dag skulle jag tro.

Kram på er!