torsdag 13 mars 2008

Hemliga agenter


Edit1

Stifflerts bildanalys:

"Om blommorna hade varit levande mäniskor hade de varit hemliga agenter (eller kanske spioner, helt klart kostymnissar i alla fall som befinner sig på nån sida av lagen och har kommuikationsteknik i öronen och nå jävulskt hemliga planer) som snackar business och hemlisar. Detta vet jag bara för att jag tjuvtittat nog länge. En håller vakt och de andra två pratar med hård fast lågmäld röst."

Edit2




Edit3

Och Annapanna lägger sig i debatten:

"Blom-spioner, är det pioner?"

-

15 kommentarer:

Anonym sa...

Mycket fin bild! Synd bara på det där suddet i förgrunden.

Martina sa...

Tack!
Jag tyckte nog att suddet passade in, skar av bilden och gav djup. Men det är ju olika, vad man tycker :)

Stifflert sa...

Tjusigt!
Jag gillar suddet. Det gör att det känns som om man smygtittar på blommorna. Gillar bilden!

Anonym sa...

Smygtittar, ja varför inte. Lite hemligt så där. Väldigt fin bild i alla fall. Gillar kontrasten mellan de skarpa blommorna och den suddiga bakgrunden. Som ett mönster.

Martina sa...

Stifflert:
En blom-stalker. Hahaha!

Nina:
Jo, jag gillade också bakgrunden.

Stifflert sa...

Om blommorna hade varit levande mäniskor hade de varit hemliga agenter (eller kanske spioner, helt klart kostymnissar i alla fall som befinner sig på nån sida av lagen och har kommuikationsteknik i öronen och nå jävulskt hemliga planer) som snackar business och hemlisar. Detta vet jag bara för att jag tjuvtittat nog länge.

Stifflert sa...

En håller vakt och de andra två pratar med hård fast lågmäld röst.

Martina sa...

Hahahaha! Underbart sätt att se på världen! Du har helt rätt! Nu fick bilden en helt annan betydelse.

Anonym sa...

hahaha.... nya titeln gör det hela smått fantastiskt.

Anonym sa...

HAHA! Helt underbar nu när vi får se deras rätta natur. Lagom mycket sudd i hörnet också :D Verkligen jätteunderbara!

Anonym sa...

Jag vet att man inte får stjäla dina bilder men jag har lånat den som skrivbordsundelägg till min dator. Den var så rolig!

Stifflert sa...

Moahahahahaha!!! Vad du är rolig!!!!!! Precis sådär menade jag. HA ha ha ha!!! Jag dööööör!! HA ha

Martina sa...

Emma:
Jo, bilden blev liksom något annat :)

Nina:
Man får stjäla bilder om man sedan erkänner sina synder :) En ära att få vara på ditt skrivbordsunderlägg. Slit den med hälsan.

Fina Stifflert:
Återanvänd humor - det är ju egentligen du som är rolig och inte jag :)

Anonym sa...

Blom-spioner, är det pioner?

Martina sa...

Hahahaha! Jomenvisst! Det måste det ju vara.