fredag 29 februari 2008

AB Anonyma Bloggister


- Hej jag heter Margit och jag är bloggist.

- Hej Margit!

- I flera veckor har jag skött mitt bloggande och lyckats hålla det på en normal nivå, men så idag så hade jag ett återfall. Jag har läst bloggar i flera timmar. Jag har smusslat på jobbet för att de andra inte ska se vad jag håller på med. Jag har försökt att sluta gång på gång men har inte lyckats hejda mig. Jag har läst alla nya inlägg som jag prenumererar på och sedan suttit och väntat på att det ska komma nya. Jag vet inte om jag kan förlåta mig själv.

- *medkännande mummel*

- Det var allt jag hade att säga. Tack.

- Tack Margit.

- Ja, och trevlig helg på er.

- Trevlig helg Margit.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det verkar vara ett släktdrag...

Martina sa...

Mycket möjligt att det sitter i generna :)

Anonym sa...

Hjälp, det där är ju jag! Det är helt hopplöst. Jag ska ju göra en massa annat, och så sitter jag och bloggsurfar i timmar!

Kate sa...

Det där är ju jag det med! :D

Martina sa...

Härligt att det finns folk som känner igen sig! :)