onsdag 27 februari 2008

Personlig marknadsundersökning


Nu har kursen i grafisk design börjat och första uppgiften är att skapa en personlig logga. För det krävs att man gör en liten undersökning.
Så, varsågod kära läsare:

1. Hur skulle ni beskriva mig med några ord.

2. Vilken färg förknippar ni med mig?

3. Vilken form?

-

Husmannens svar: En form? Jo men du är så här... (ritar något litet i luften)... en rund trekant. Trerund, heter det då. En rundkant.

Brorsan: Om jag skulle beskriva dig med ett ord så skulle det nog bli förvirrad.

-

4 kommentarer:

Jenny. sa...

Konstnärlig och bekväm...konstnärligt bekväm...bekvämt konstnärlig? :)Och en massa annat förstås men det här lät ju kul ;)

Martina sa...

Hrm... Bekväm? Lat menar du.
Å kusinen kallade mig för snobb.
Brorsan att jag är förvirrad.
Pojkvännen sa att jag i och för sig var en ganska glad person.
Verkar som om jag är populärast i stan :)

Anonym sa...

Kusinen menade nog inte att du var snobb, det råkade bara passa in i resonemanget. Du är liten och osnobb! Bekväm kan väl betyda bekväm att luta sig mot eller krama? Liten och kramgo tror jag är genomgående i besktivningen av dig.

Anonym sa...

Är det beskriviningen som Liten som stör? Måste vara för kramig går nog inte att tolka som negativt. Sa jag snäll och omtänksam?