måndag 11 februari 2008

En klassiker 1


Vissa bloggämnen verkar vara oundvikliga. Som det här med vilka som har hittat till ens blogg genom vilka sökord.

En del ställer frågor, som hur gammal just deras snigel kommer att bli eller hur många som kan stenografi.


Andra är mer konstaterande....

Jag ser ut som ett monster
Jag ska äta tyska fraser

Vissa får en att le...

Lsd-skärm
Rivjärn med vev

Eller att fundera...

Empirisk säng
Monster med inloggningsproblem
Bilder på knivar med blod

Det snuskigaste jag hittade var: böja muffins. Vet inte varför, men jag tycker det låter lite kinky. Ja, och knoppar i hästman och gummihandskar.

-

4 kommentarer:

Anonym sa...

Mina senaste är "avhugget hästhuvud", "avokado badkar" och "vad heter kroppsdelar på". På vad då undrar jag! I julas var det många som ville ha tips om trasiga ljusslingor senare ville folk veta vad Ingrid Bergmans döttrar heter.

Martina sa...

Fascinerande indeed.

Anonym sa...

åh jag saknar att kunna se det där. nästan att jag skulle flytta bloggen igen bara därför.

Martina sa...

Fast det är beroendeframkallande också. Lika bra att låta bli :)