tisdag 13 mars 2007

Utmanad


Hade egentligen tänkt smita men sen fick jag ett meddelande från utmanaren Kanina:
Jag ser fram emot att du svarar på min utmaning.

Väldigt barskt och skolfrökenaktigt. Vad gör man? Lyder såklart.


Regler:

Ni vet. Sex underliga egendomliga saker om sig själv.
Välja ut nya bloggare och utmana dem. Så.


1. När jag var liten tyckte jag att Gene Wilder var väldigt vacker. Några år senare blev jag förälskad i ett par underarmar och ville rymma med en cirkus.

2. Jag undviker gärna pensionärer, kvinnliga småbarnsföräldrar i grupp och sportiga hockeypappor som tar sig själva på för stort allvar.

3. Inte så originellt, men viktig fakta: Jag får multirösa rysningar när folk biter i glasspinnar.

4. Iiiiijak. Jag, eller Husmannen för den delen, har inte skurat golvet en enda gång sedan vi flyttade in för....
hrk... år sen.

5. Jag kan stenografi! Det är minsann ovanligt. Eller jag kan i alla fall skriva, men inte läsa lika bra vad jag har skrivit. Men ändå. Hur många procent av Sveriges befolkning har dylik kunskap i dessa dagar? *uppfodrande min med höjda ögonbryn*

6. Lider av svår hybris ibland och gör låtsasintervjuer framför badrumsspegeln.


Så. Sen skulle sex nya personer utmanas... Och jag utmanar... ingen! För jag känner alldeles för få i bloggvärlden och är alldeles för blyg för att våga antasta främlingar eller mina bloggidoler som jag läser men betraktar som högre stående väsen. Jag är den felande länken i kedjebrevet.

Frivilliga får gärna anmäla sig såklart.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha Du är mysig du!