onsdag 25 april 2007

Osäkra Margit testar Internet

Gosch. Testar. Vet inte riktigt om jag har fattat. Försöker placera mig på bloggkartan.se
Och då skulle man skriva det i ett inlägg....? Och pinga på nyligen.se

Testing testing.
Känner mig fånig och public.

***

Uppdaterad:

Ok. Nu har jag gjort.
Då ska man dyka upp på bloggkartan.se efter en stund.
Hur lång tid är en stund? *trum trum*

***

Uppdaterad 2.

En stund är kanske till imorgon.

Nån som vet?

***

Uppdaterad 3.

Nope.
Händer ingenting. Kanske ett försenat aprilskämt. "Skriv att du är en åker så får du en gratis cykel."

Låter det jäsa till sig. Nu ska jag gå och handla.

***

Slutgiltig uppdatering 4.

Det gick! Jag är på kartan!

Margit = Numera erkänt cyberproffs.

*

4 kommentarer:

Anonym sa...

Har du pratat me syster om det? Hon kanske vet...

Martina sa...

Oooo va du skräms! Väntade mig inget svar så här i cyberrymden :)

Tror inte hon har registrerat sig på bloggkartan... men kan fråga :)

Anonym sa...

jag har inte vågat mig på det där. Det var modigt av dig. Jag måste nog gå i lära hos proffset. Jag kan flyga jag är inte rädd...

Martina sa...

Med mycket stolt luft i bröstkorgen: He va busenkelt!
;)