söndag 5 augusti 2007

Facebook

What is?


-

8 kommentarer:

Anonym sa...

Har jag också funderat över. Skolkatalog? Där fanns många ansikten. Jag satsar på pekbok med kändisar.

Martina sa...

Aha...

Ivana sa...

Något jag vägrar vara med på iaf eftersom alla hakar på det :)

Martina sa...

Ah! Fru Ivana med sagobröllopet, den stolta maken och grymma tatueringen :)

Själv är jag för lat för att sätta mig in i vad det är... tänkte att någon annan var insatt...för lite nyfiken är jag.

Anonym sa...

Jag är helt hooked up av Facebook! Man får kontakt med gamla vänner och vänners vänner som man trodde man hade glömt! Det är egentligen som ett stort community där man hänger. Man kan lägga in bilder, snacka med folk i gästböcker, skriva meddelanden och så en massa trams som food-fight och ännu mera trams som att visa upp vart man har varit. Eller gå med i olika grupper. Skapa olika event. Skitabra om man har en vänner som liksom en själv är "internetbaserade". Man kan skicka ut snabb info till alla på en gång och man har koll på de omkring en. Typ. Lite som my space tror jag.

Martina sa...

Tack för svaret. Få kontakt med gamla vänner är ju trevligt. Ibland.
Men... om jag tycker att jag lägger för mycket tid på bloggande så borde jag undvika Facebook...?
Food-fight lät ju spännande :)

Anonym sa...

Du borde absolut undvika facebook om du försöker gå ned i tid framför datorn. Jag är nästan mer beroende av facebook än av bloggen just nu. Men det kanske är övergående....:)

Martina sa...

Hm.... nu har jag tagit tusen bilder av mig själv och ska välja en att lägga upp på facebook.....

.... svag människa är jag. Svag.