lördag 17 februari 2007

Liggsår

Förutom att ha bubblat och funderat så har det varit en lugn dag.

Eftersom det var väldigt längesedan jag var sjuk så passade jag på idag när jag var ledig.
Har legat kvar i sängen både under frukost, bullpaus, kaffe och.... lunchen åt jag faktiskt i soffan medan jag såg det nya avsnittet av Naruto (japansk anime-serie som Husmannen lurat mig att börja se på) men efter det var det returresa till sängen igen.

Har smygsovit lite med tummen på boksidan för att snabbt återgå till att se läsande ut ifall någon skulle kika in.



1 kommentar:

Anonym sa...

Vist får man lite dåligt samvete om man gör nåt när man är sjuk. Som när man var liten och inte vågade gå ut till kiosken på kvällen om man varit hemma från skolan under dagen, även om man tänkte gå dit nästa dag.