måndag 12 februari 2007

Semlor och ynk

Ibland liksom bara händer det.
Massor med gråt.
Utan så där egentligen någon anledning alls.
Blev ledsen för att en ur Tjejgänget missförstått en komplimang och varit stött i flera veckor. Blev ledsen för att det alltid är en massa strul och för att vi pratar om och ikring varandra.
Ledsen för att jag nog trött.
Monstruösa Margit är Martyrernas Moder idag.

Har varit och träffat min terapeut idag. Hon har ett välutvecklat beronde av semlor vilket gör att jag varje vecka lämnar hennes rum med känslan av att jag har gjort mig förtjänt av minst en semla. Att det, vid närmare eftertanke, är riktigt nyttigt med semlor.
En mycket sympatisk terapeut.
Gillar henne.

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra terapeut det där! Semlor är en rättighet! Du är värd minst en, säkert 3-4 stycken!