lördag 17 februari 2007

Lördag

Har varit arg idag också. Börjar misstänka att det är något smittsamt.

Har i alla fall varit och handlat och hämtat ut ett paket från posten.
Några böcker från Ordfront.
Fågeldansen av Ingvar Ambj(norskt ö)rnsen
Ett nytt mästerprov av Ian McEwan
Kallar det vad fan ni vill av Marjaneh Bakhtiari (som jag i och för sig redan läst, i alla fall till sidan 283 om jag inte minns fel för sedan ville biblioteket ha sin bok tillbaka) och Tandooriälgen av Zac O'Yeah (Ett taget namn gissar jag på)

Har inte haft råd med sådant förut. Känns lyxigt.

Men nu börjar Mitt liv i rosa på SVT 2.
Måste titta.
Måste komma ihåg att börja betala tevelicensen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Utan snus i tre veckor försmäktar vi på denna ö... Kan det vara snuslösheten som gör dig irriterad? Det går nog över om ett par år ska du se :D Jag tittade också på filmen. Kan tänka mig att det är en film i din smak. Jag gillade den.

Martina sa...

Trösterika ord ;)

Gillar den filmen mycket. Såg den med min moster för massor av år sedan och har velat se den igen. Fin.